Wednesday 1 July 2015

Tak sangka darah tinggi mak saya jadi normal sebabkan 1 permintaan saja

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..

Saya doakan semoga pembaca mamakhalish yang berkunjung ke blog saya dilimpahi rahmat oleh Allah swt.

Alhamdulillah kalini saya nak kongsikan kisah mama saya tersayang nenek kepada Adam Khalish. Ibu saya tersayang jantung hati saya.

Mama saya seorang pesakit darah tinggi dan kencing manis. Sekaeang masih lagi bersama ubat-ubat farmasi yang dibeli setiap bulan bagi memastikan kesihatan dan paras diabetes serta darah tinggi berada pada paras yang terkawal.

Saya ringkaskan cerita, bermulanya kisah di mana mama membuat 1 permintaan .

Permintaan ini bermula apabila mama mula mengadu sakit tangan lenguh2 jari jemari dan tidak dapat genggam dengan baik dan dalam masa yang sama kejang2 urat di bahagian jemari.

Maka bermulanya 1 permintaan mama minta saya supplement semulajadi vivix yang mana masa itu sedang berlangsungnya promosi vivix tak salah saya bulan januari 2015 yang lepas.

Sebelum itu mama saya sudah pun mengamalkan set sendi shaklee iaitu omega guard,ostematrix serta advance joint health tablet. Alhamdulillah saya lihat sendiri mama solat bangun beridiri dengan baik. Terima kasih Allah izinkan mama solat dalam keadaan yang sihat dan sempurna.

Kisah permintaan vivix dilanjutkan. Maka saya pun minta kepada upline saya untuk poskan ke mama tercinta sebotol vivix. Sebelum pos saya minta mama pergi jumpa doktor untuk dapatkan konsuntasi doktor secara lebih mendalam tetapi mama tak nak. Jadi bermulalah cerita cinta mama bersama vivix.

Setelah 5 hari mama ambil vivix fokus untuk atasi masalah jemari mama yang sakit tu saya pun follow up mama semula untuk tanya khabar sedangkan memang hari-hari saya hubungi mama di telefon walaupun jarak memisahkan kami tapi rasa sentiasa dekat di hati. Alhamdulillah syukur Ya Allah dengan izin Allah juga mama cakap dah kurang sakit pada jari jemari mama dan dah boleh genggam.

Allahuakbar siapa yang tak gembira kan dapat berita begini nak-nak dari ibu sendiri.
Dan setelah mengamalkan hampir 2 botol checkup seterusnya darah tinggi mama kembali normal dan doktor cakap kat mama boleh makan daging seperti biasa sebab darah dah normal.

Syukur Ya Allah..


Mama bersama vitamin semulajadi kesayangannya


Alhamdulillah kebetulan pula bulan ni promosi vivix mama memang suka sangatlah. Dan adam khalish pun pantang nampak poster ke vivix punya botol nih mesti dah tahu dan sebut 'nenek -nenek' tanda nak cakap ni vitamin neneknya. Hehe

Oh ya kawan-kawan yang nak cuba berikan buat ibu-ayah tersayang boleh dapatkan bulan ni promosi berlangsung selama sebulan sepanjang Julai 2015.

Terima kasih sudi membaca bertemu di entry yang lain pula.


Dapatkan konsultasi secara percuma insyaAllah terbaik dari eqin.

PM | Facebook : https://www.facebook.com/fitriyatulasyiqin.mohdrudin
LIKE | Page : https://www.facebook.com/mamakhalishshoppe
CALL/SMS/WHATSAPP | Phone : 017-5553865
BLOG : mamakhalishshoppe.blogspot.com
EMAIL : mamakhalishshoppe@gmail.com


COD : kawasan sekitar IPOH ( KV Lebuh Cator, Hospital Ipoh, Ipoh Parade,Jusco Ipoh, Meru, Manjoi)

2 comments: